Wednesday, August 29, 2012

Android leads - 51.8 percent. in the USA, then Apple ... and where Windows?


Data refer to the second quarter of 2012, and only the U.S. market. However, it is quite a big market and largely reflected in such in Europe. But one after the other.
First place is undoubtedly Google's Android. Reached 51.8 percent., More than half of the market. Among the manufacturers of Android handsets in the first place belongs to Samsung, the second - HTC, and the third is Motorola.
In the case of Apple's iOS. IPhones are up 34 percent. market share. Not bad, considering the fact that unlike Apple, Google does not produce very low-cost phones. RIM and Blackberry are in third place. The result - 9 percent. Where is the Windows Phone? Far, because the fourth is Windows Mobile - is 3 percent. market, of which 2.9 percent. belongs to the HTC. Windows Phone is just 1.3 percent. shares. Nokia king of WP? None of this - Samsung and HTC are divided by a half percent - Nokia has ... 0.3 per cent .. Another place that's only as Nokia with Symbian - 0.9 percent. and Palm / WebOS - 0.6 percent.


データは、2012年の第二四半期を参照し、米国市場のみ。しかし、それは非常に大きな市場であり、大部分はそのように反映ヨーロッパインチしかし、他の後に1。
最初の場所は、間違いなく、GoogleのAndroidです。 51.8パーセントに達している。、市場の半分以上。最初の場所でのAndroid端末のメーカーの中でサムスンに属し、第二 - HTC、そして第三は、モトローラです。
AppleのiOSの場合。 iPhoneは34%増です。市場シェア。アップルとは異なり、Googleは非常に低コストの電話を生産していないという事実を考えると、悪くない。 RIMとブラックベリーは3位である。結果 - 9パーセント。 Windowsの携帯電話はどこですか?今のところ、第四は、Windows Mobileであるため、 - 3%である。市場、2.9%。 HTCに属します。のWindows Phoneはわずか1.3%です。株式。 WPのNokiaの王?これのどれも - SamsungとHTCは0.5パーセントで割って - ノキアが持っている... 0.3%..シンビアン、ノキアとしてだけだ別の場所 - 0.9パーセント。パーム/ WebOSは - 0.6パーセント。


数据是指2012年第二季度,仅美国市场。然而,这是一个相当大的市场,主要体现在这样的在欧洲。但是,一前一后。
毫无疑问,首先是谷歌的Android。达到51.8%,超过一半的市场份额。其中摆在首位的Android手机制造商三星,第二 - HTC,第三个是摩托罗拉。
的情况下,苹果的iOS。 iPhone的34%。的市场份额。还不错,考虑到一个事实,不像苹果,谷歌不会产生非常低的成本手机。 RIM和黑莓手机是排在第三位。结果 - 9%。是Windows Phone在哪里?远远的,因为第四个是Windows Mobile - 3%。市场,其中2.9%。属于HTC的。 Windows Phone是仅为1.3%。股份。诺基亚的WP王吗?没有 - 三星和HTC除以半个百分点 - 诺基亚... 0.3%..另一个地方,这是诺基亚与Symbian - 0.9%。和Palm/ WebOS的 - 0.6%。


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