Wednesday, August 29, 2012

Companies overpay for advertising on Facebook?


Companies that pay Facebookowi for posting their ads to reach out directly to users, probably overpay for this service, because often the ads are fake profiles - according to the BBC experiment and expression of experts.
Businesses pay to display their ads at the side of the screen. Every time a user clicks the "like it" on facebookowym company profile, that - at least in theory - gets direct access to the customer concerned and it can expand the number of potential customers by advertising on facebookowych profiles of friends of that person.
Virtual security expert Graham Cluley points out, however, that this form of advertising is not as effective as would like to advertise on the website of the company. As he says, these companies, in many cases goes beyond specific individuals, but the fake profiles created by spammers (people mass-mailing unwanted advertising on the Internet) and the creators of the viral programs.
According to official estimates, Facebook, this problem affects about 54 million of all 901 million accounts on the portal. According to Cluley, this number is much too low. "Spammers and virus writers are able to create fake profiles on a large scale, because it helps them to send out spam and malicious links (...)" - he stressed.
"Some of these profiles are managed by a computer program that allows one person to operate behind the desk one thousand fake profiles" giving instructions "liking" various companies on Facebook, that person creates a large community of users, which can then lead your own ads - explained Cluley.
To verify the specialist reports, the BBC conducted its own experiment, which "seems to indicate that these are not isolated incidents."
British journalists, broadcasters created the Facebook profile of a non-existent company VirtualBagel, which did not offer any products. Shell company quickly gained a lot of "polubień", of which a disproportionate amount came from, do not know why, the Philippines and Egypt. Sympathy for the non-existent VirtualBagel named Ahmed expressed eg Ronaldo, Newcastle resident of Cairo, allegedly employed by the club Real Madrid.
So far, Facebook dispose of the company, which demanded the reimbursement of advertising on the portal, claiming that there is no evidence of a mass nature of the described problem, and that it has not received many complaints from businesses.
"All of the companies advertising on Facebook have access to analytical data, including the identity of persons who have" taken a liking to "their side" - said a spokesman for the portal. He stressed that the problem is "a very small percentage of accounts," which are always detected and removed.
Facebook is the largest social networking site in the world, runs from Indonesia to Colombia. Calculated as the "New Yorker", at least one in fourteen people in the world is it your profile.


BBCの実験や専門家の表現によれば - 多くの場合、広告が偽のプロフィールであるため、このサービスのために余分に払うおそらく、ユーザーに直接手を差し伸べることが自分の広告を掲示するためFacebookowiを支払う会社。
企業は、画面の側に自分の広告を表示するために支払う。たびに、ユーザーがfacebookowym会社プロファイルに "それを好き"をクリックすると、その - 少なくとも理論的には - 関係顧客への直接のアクセスを取得し、それは、その人の友人のfacebookowychプロファイルに広告することにより、潜在的な顧客の数を拡張することができます。
仮想セキュリティ専門家グラハム·クルーリーは広告のこの形態は、会社のウェブサイトに広告を掲載したいほど効果的ではないこと、しかし、指摘している。彼が言うように、これらの企業は、多くの場合、特定の個人を超えたが、スパマー(インターネット上の人々がマスメーリング不要な広告)およびウイルスプログラムの作成者によって作成された偽のプロフィール。
公式推計によると、Facebookは、この問題は、ポータル上のすべての9.01億アカウントの約5400万に影響を与えます。クルーリー氏によると、この数ははるかに低すぎる。 "それは彼らが、スパムや悪意のあるリンクを(...)を送信するのに役立ちますので、スパマーとウイルス作成者は、大規模に偽のプロフィールを作成することができます" - と彼は強調した。
指示を与える "これらのプロファイルの一部は、一人が机の後ろに千偽のプロフィールを動作させることができ、コンピュータプログラムによって管理されている" Facebook上で様々な会社を "好き"、その人が自分の広告を導くことができる大規模なユーザーコミュニティを作成します - 説明クルーリー。
専門家のレポートを確認するには、BBCは独自の実験では、実施した "これらは孤立した事件ではないことを示すように見えます。"
英国のジャーナリストが、放送局はすべての製品を提供していない、存在し​​ない会社VirtualBagelのFacebookのプロファイルを作成しました。シェル会社が迅速に不釣り合いな量はフィリピン、エジプト、理由はわからない、から来たの "polubień"の多くを獲得した。アハメドという実在VirtualBagelための同情は、例えばロナウド、伝えられるところによるとクラブレアル·マドリードで採用カイロのニューカッスルの居住者を、表明した。
これまでのところ、Facebookが説明されている問題の質量性質の証拠がないと主張し、それが企業から多くの苦情を受けていないことを、ポータルへの広告掲載の償還を要求した会社、処分してください。
"自分側"に好みを取ら "Facebook上の企業広告のすべてを持っている人物の身元を含む分析データへのアクセスを持っている" - ポータルのスポークスマンは言った。彼はその問題が常に検出され、除去される "アカウントの非常に小さな割合"であることを強調した。
Facebookは、世界最大のソーシャルネットワーキングサイトであるインドネシアからコロンビアまで実行されます。 "ニューヨーカー"として算出し、世界でも14人中の少なくとも1つは、あなたのプロフィールです。


公司,支付Facebookowi的发布他们的广告达到直接给用户,此服务可能多付,因为经常的广告都是假的配置文件 - 根据英国广播公司的实验和表达的专家。
企业支付在一侧的屏幕上显示自己的广告。每当用户点击“喜欢”facebookowym公司的 - 至少在理论上 - 得到直接的访问有关客户和广告上的那个人的朋友facebookowych配置文件,它可以扩大的潜在客户数量。
虚拟安全专家格雷厄姆·克鲁利指出,然而,这种形式的广告是不是有效,因为想在网站上投放广告的公司。他说,这些公司中,在许多情况下,超越具体的个人,但假的垃圾邮件发送者(人群发邮件不需要的广告在互联网上的病毒程序)和创作者创建的配置文件。
据官方估计,Facebook的,这个问题会影响约54万的门户网站上的所有9.01亿个账户。据克鲁利,这个数字太低了。 “垃圾邮件发送者和病毒编写者能大规模制造假的配置文件,因为它可以帮助他们发送垃圾邮件和恶意链接(...)” - 他强调。
“这些配置文件有些是管理的一个计算机程序可以让一个人到操作办公桌后面的千假的配置文件”给予指示“喜欢”不同的公司在Facebook上,那人创造一个大社区的用户,它可以然后带领自己的广告 - 解释克鲁利。
为了验证专家报告,英国广播公司进行了自己的实验,这似乎表明,这些都不是孤立的事件。“
英国记者,广播电台创建的一个非存在的公司VirtualBagel的,Facebook的个人主页上,并没有提供任何产品。壳牌公司很快赢得了很多“polubień”,其中一个不成比例,不知道为什么,菲律宾和埃及。同情名为艾哈迈德不存在的VirtualBagel,表示如罗纳尔多,纽卡斯尔的开罗居民,据称受聘于皇家马德里俱乐部。
到目前为止,Facebook的处置公司,该公司要求报销的门户网站上的广告,声称有群众性所描述的问题,没有证据显示它并没有接获不少投诉,从企业。
“所有的公司的广告在Facebook上获得的分析数据,包括身份的人”喜欢“他们一边” - 说发言人的门户网站。他强调,这个问题是一个非常小的百分比的账户,“总是检测到并删除。
Facebook是世界上最大的社交网站在,从印度尼西亚到哥伦比亚。计算公式为“纽约客”,14人在世界上至少有一个是你的个人资料。


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