Wednesday, August 29, 2012

Skype and Facebook have increased the popularity of plastic surgery


Due to popularity of social media and digital communication methods is that we still see his face and body - in pictures profiled fotkach of holidays and events, the camera supports Skype. Users are still in front of him a reminder that beauty defects are visible to others, what is the motivation to do something about it. So under the knife!
Jessica Roy Betabeat interviews held with American plastic surgeons and learned that first visit, it now runs like this: Quite often a new patient comes into the office and says: - I look in the mirror, but it was only when I saw the iPad, they look like my photos on Facebook I had an abortion. - When you look at yourself in the mirror, we see a mirror image. Only in social media so we can see how others see us.
So again we wpędza technology complexes!
Several years ago, the first video calling are geared to low-bandwidth links. Then we saw rozpikselowany, fuzzy image of the caller's face - and his. Currently, there is nothing to prevent the capture and display the image in great quality. So we see the details of our physiognomy, which in the bathroom mirror is not paid attention. I realize that as others see us.
New York plastic surgeon Dr. Adam Schaffner admits that in the past year is a growing movement in interest, largely because of the ubiquity of images on Facebook and similar sites. All customers are interested in facial correction. A typical patient is a woman aged 20-35, but the surgeon also reports a number of men of similar age.
Another doctor, Dr. Robert K. Sigal of Virginia offers up operation called "FaceTime Facelift", which is a special lift improves the "extended parts of the face and neck skin, especially noticeable when the camera smartphone is addressed to the person at the bottom bent over the device." The treatment was created specifically for self-presentation in video calling.
According to the American Society for Aesthetic Plastic Surgery, the number of procedures "cosmetic" or minor amendments the appearance of the face, in the period 1997-2011 increased by 82 percent. A big part of the social media!


休日やイベントのfotkachをプロファイリング写真では、カメラはSkypeのサポート - ソーシャルメディアとデジタル通信方式の人気のために、我々はまだ彼の顔や体を参照してくださいということです。ユーザーは彼の前にまだ美し​​さの欠陥が他の人に表示されていることを思い出させるものであり、何がそれについて何かをする動機です。だから、ナイフの下に!
かなり頻繁に新しい患者がオフィスに入ってくると書かれています::アメリカ形成外科医で開催され、最初の訪問は、それは今、このように動作することを学んだジェシカロイBetabeatインタビュー - 私は鏡で見て、私はiPadを見たとき、それだけだったが、彼らは、Facebook上で私の写真のように見える私は中絶を持っていた。 - あなたは鏡に映った自分を見てみると、我々は、鏡像を参照してください。ソーシャルメディアの唯一の我々は、他の人が私たちをどのように見ているか見ることができるので。
だから、再び我々は、技術の複合体をwpędza!
数年前、最初のビデオ通話は、低帯域幅のリンクに連動している。その後、我々は、呼び出し元の顔のrozpikselowany、ぼやけたイメージを見た - と彼。現時点では、キャプチャを防止し、優れた品質の画像を表示するものはありません。だから我々は、バスルームの鏡に注意を払っていません私たちの人相の詳細を参照してください。私は他の人たちを見るようなことがわかります。
ニューヨーク形成外科医博士アダムシャフナーは昨年、主な理由として、Facebookと同様のサイト上の画像の偏在の利益のために成長している動きがあることを認めている。すべての顧客は顔の補正に興味を持っています。典型的な患者は20から35歳の女性であるが、外科医はまた、同じような年齢の男性の数を報告します。
別の医師は、博士バージニア州のロバート·K·シーガルは、特殊なリフトです "FaceTimeのフェイスリフト"と呼ばれる操作を、まで提供しています "カメラスマートフォンはデバイス上の底に屈曲している人にアドレス指定されている場合に、特に顕著な顔や首の皮膚の延長部である。"を改善治療は、ビデオ通話での自己呈示のために特別に作成されました。
米国美容外科学会によると、多くの手順 "化粧品"や多少の修正は、期間1997年から2011年の顔の外観、82パーセント増加しました。ソーシャルメディアの大部分!


由于社交媒体的普及和数字通信的方法是,我们仍然看到他的脸和身体 - 异形fotkach假日和事件的照片中,相机支持Skype。用户仍然在美容缺陷是其他人看到他提醒前,做一些事情的动机是什么。因此,下刀!
杰西卡·罗伊Betabeat面试举行与美国塑料外科医生和了解到,第一次访问,它现在运行此:很多时候,一个新的病人来进了办公室,并说: - 我看镜中的,但它是只有当我看到iPad的,他们看起来像我的照片在Facebook上我做了流产。 - 当你看到自己在镜子里,我们看到一个镜像。只有在社会化媒体,所以我们可以看到别人怎么看我们。
所以,再一次,我们wpędza技术复合!
几年前,第一视频通话面向低带宽链路。然后我们看到rozpikselowany的,模糊图像来电者的脸 - 他的。目前,没有什么伟大的品质,以防止捕获和显示图像。所以,我们看到的细节,我们的地貌,在浴室的镜子没有重视。我认识到,别人看我们的。
纽约整形外科医生博士亚当的夏弗纳承认,在过去的一年,是一个运动的兴趣,主​​要是因为无处不在的Facebook和类似网站上的图像。所有的客户都感兴趣在面部校正。一个典型的病人是20-35岁,但女人的外科医生还报告了一些年龄相仿的男子。
另一位医生,博士。罗伯特·K.希格弗吉尼亚州提供了操作称为“FaceTime的小改款”,这是一个特别的电梯提高的“扩展部分的脸部和颈部皮肤,尤其明显时,该摄像头的智能手机是解决人的底部弯曲对设备。”治疗是专为在视频通话的自我介绍。
据美国美容整形外科学会,“整容”的程序数量或轻微的修订,面对的外观,1997至2011年期间增加了82%。社会化媒体的很大一部分!


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