Saturday, September 1, 2012

Here's how to really make money on us mobile giants


Opera Software today announced its first report "The state of mobile advertising," which shows the basic trends in the world of mobile advertising.
The data come from the world's largest mobile advertising platform that generated in 2011 for publishers already 35 billion clicks, and 240 million dollars.
Key findings from the report:
- IOS at the head of the profits. Average eCPM (effective cost per 1000 clicks) to U.S. $ 2.85 on the iPhone, while Android - $ 2.10, and on Windows Phone - only 20 cents.
- Rich Media Formats earn best. Type of rich media ads, especially those that use advanced phone capabilities, generate the best click-through rate and increased customer engagement.
- Business & Finance - is the sector with the largest revenues from advertising, which generates more revenue per click than any other category.
- Using only one ad network is not necessarily cost-effective. Their effectiveness is quite variable in short periods of time, so publishers and advertisers who do not diversify the network, not increase profits and reach.


Opera Softwareは本日、モバイル広告の世界では基本的な傾向を示し、その最初の報告書"モバイル広告の状態を、"発表しました。
データが既にパブリッシャー350億クリック、240万ドルで、2011年に生成された世界最大のモバイル広告プラットフォームから来ています。
レポートからの主要な調査結果:
- 利益の頭のIOS。平均eCPM(1000回のクリックあたりの有効単価)、iPhone上で米国の2.85ドルに、しばらくアンドロイド - $2.10、およびWindows Phone上 - わずか20セント。
- リッチメディアフォーマットは最高稼ぐ。特にリッチメディア広告、高度な電話機能を使用するものの種類、最高のクリックスルー率と増加顧客エンゲージメントを生成します。
- ビジネス&ファイナンス - その他のカテゴリよりクリックあたりより多くの収益を生成する広告から最大の収益はセクターです。
- 1つの広告のみのネットワークを使用すると、必然的に費用対効果ではありません。その効果は短期間でかなりの変数であり、ネットワークの多様化をしないように、出版社や広告主は、利益を増加させ、届かない。


Opera软件公司今天宣布,其第一份报告“移动广告的状态,”在世界上的移动广告显示的基本趋势。
这些数据来自世界上最大的移动广告平台,在2011年产生的出版商已经在35十亿点击,240万美元。
该报告的主要研究成果:
- IOS头的利润。平均eCPM(有效每千次点击成本),以2.85美元的iPhone,而Android - $ 2.10,而在Windows Phone - 只有20美分。
- 丰富的媒体格式赚取最好的。类型的富媒体广告,特别是那些使用先进的电话功能,产生最佳的点击率,提高客户参与。
- 商业及财务 - 是该行业最大的收入来自于广告,而产生更多的每次点击的收入比任何其他类别。
- 仅使用一个广告网络是未必符合成本效益的。在很短的时间,它们的效果是相当变数,因此谁也不多样化的网络出版商和广告商,而不是增加利润,达到。


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