Almost two thirds of applications in the AppStore is not downloaded even once - according to data from analyst firm Adeven German. The analysis is based on data Apptrace platform that 400 thousand. application has a "0" in the "wiring".
Only a few thousand applications have increased the number of downloads, the rest is often invisible to the user because of the run of the mill search system in the AppStore. Customers often attract applications that are advertised somewhere or are the statistics TOP100 Apple store.
As an example of this type of application, Adven gives "flashlight". Such programs in the AppStore is 1899.
AppStoreでのアプリケーションのほぼ3分の2は一度もダウンロードされていません - アナリスト会社Adevenドイツ語のデータによると。分析はその40万データapptraceのプラットフォームに基づいています。アプリケーションは、"配線"に "0"を持っています。
ほんの数千のアプリケーションはダウンロード数を増加して、残りの部分は、しばしば、AppStoreでミル·サーチ·システムの実行のユーザーには見えません。お客様は、どこかにアドバタイズまたは統計TOP100アップルストアアールされているアプリケーションを引き付ける。
このタイプのアプリケーションの例として、Advenは "懐中電灯"を与える。 AppStoreでこのようなプログラムは、1899年です。
几乎有三分之二在AppStore的应用程序不会下载甚至一度 - 根据数据从分析公司Adeven的德国。该分析是基于数据的apptrace平台,40万。应用程序有一个“0”,“布线”。
只有几千个应用程序下载数量增加了,剩下的就是给用户往往是无形的,因为在AppStore的的磨搜索系统的运行。客户往往吸引广告的地方或统计TOP100苹果专卖店的应用程序。
作为这种类型的应用的一个例子,Adven给出“手电筒”。在AppStore这种方案是1899年。
No comments:
Post a Comment