Wednesday, September 12, 2012

RIM wondered about the choice of Android


In an interview with The Telegraph, the head of RIM, manufacturer of BlackBerry devices, said that his company has been reflecting on the Android. However, after careful scrutiny, the company decided not to take such a step. Why?
He said in an interview with Thorsten Heins, the company consciously decided not to choose Android. The reason for this was too little opportunity to differentiate their products with this system against competitors.
As he continued Heins, BlackBerry devices are designed primarily for business customers who are focused on the action. Therefore left with too little time to play and use of the media. Of course, we must take into account the needs of customers, but they are not a priority.
In addition, Heins said that ace in the sleeve of his company's service BBM (BlackBerry Messenger), or instant messaging. As said, RIM does not plan to share its mobile messaging competitive systems.
According to Heins, if a company wants to act according to the scheme previously chosen, the choice of Android would not allow her to do. Therefore, the choice has been made, and RIM remained at his mobile system, BlackBerry OS.


テレグラフ紙とのインタビューで、RIMは、BlackBerryデバイスのメーカーのヘッドは彼の会社は、Android上で反映されていることを述べた。しかし、慎重に精査した後、会社は、そのような一歩を踏み出すことをしないことを決めた。なぜですか?
彼はトルステン·ハインズ、意識的にAndroidを選択しないことを決めた会社とのインタビューで語った。この理由は、競争相手に対して、このシステムで自社製品を差別化するためにあまりにも少ない機会となりました。
彼はハインズを続けていると、BlackBerryデバイスは、アクションに焦点を当てている企業のお客様のために主に設計されています。したがって、メディアの再生および使用するにはあまりにも少しの時間を残しました。もちろん、我々は考慮に入れ、お客様のニーズを取る必要がありますが、それらは優先順位はありません。
また、ハインズは、彼の会社のサービスBBM(ブラックベリーメッセンジャー)、インスタントメッセージングの袖でそのエースが言った。言ったように、RIMはその競争力のあるモバイルメッセージングシステムを共有できるようにする予定はありません。
同社は以前に選択した方法に従って行動しようとする場合ハインズによると、Androidの選択肢は、彼女が何を許可しませんでした。したがって、選択肢が作られ、RIMは彼の携帯電話システムでは、ブラックベリーOSで推移してきた。


在“每日电讯报”采访时,RIM的BlackBerry设备制造商的负责人,说,他的公司已经反映在Android上。然而,经过仔细推敲,公司决定不采取这样的步骤。为什么呢?
和Thorsten海因斯在接受采访时他说,公司有意识地决定不选择Android。这样做的原因是太少了,机会来区分他们的产品与该系统对竞争对手的。
由于他不断上司来说,BlackBerry设备的设计主要是为商业客户提供集中的行动。因此剩下的时间太少了发挥和利用的媒体。当然,我们必须考虑到客户的需求,但他们是不是一个优先事项。
此外,海因斯说,他的公司的服务BBM(黑莓Messenger),或即时消息的套筒王牌。至于说,RIM并不打算分享其移动通讯竞争力的系统。
根据上司来说,如果一家公司要根据先前选择的方案,Android的选择不会让她做。因此,在选择和RIM仍然在自己的手机系统,黑莓OS。


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