Monday, September 3, 2012

The application will help you avoid traffic jams, before they arise


Three students from Germany have developed applications for smartphones that allows to optimize the car's route, fuel consumption and avoiding congestion - even those that may be incurred. Greenway, so called because the application will work with any smartphone operating system in use today - told Technology Review.
A team of three students under the direction of Christian Brueggemanna, Mathematics of Universitat Bielefeld, Germany, has developed applications for smartphones allows avoiding traffic jams and fast movement of a car or motorcycle in the city.
Traffic monitoring applications, using solutions such as Waze and Google Maps are nothing new. Based on information such as SMS or from the mobile operator's network, and even from the local radio station, determine the area in which they created a show stopper and a map derived for example from Google Maps or with its own navigation system, how to avoid it.
However, Greenway, developed by German students work on a different principle - the application by downloading historical data such as last week, states where formed in traffic jams and so the itinerary car to avoid "bottlenecks" in which they could have been.
Greenway operates in two modes - standard and native mode Greenway. In standard mode the application shows as soon as possible to get to the site avoiding traffic jams. In this mode optimizes application Greenway route in terms of bypassing traffic, travel time and the amount of fuel burned. In this mode, it communicates with the server every 30 seconds and it still lists the GPS data to determine where the vehicle is currently located and what route will be optimal at any given time.
This mode is also referred to remotely "capacity", ie the street where it is able to drive her vehicle without congested traffic at the same time. It is proportional to its length, the number of side streets and intersections and speed limits for their rulers. Greenway users are always connected to the network, not to hit at the same time on the same route and does not cause the same traffic. If you even accidentally hit the cap, the application will show him the optimum route to withdraw from it.
He said Christian Brueggemann Technology Review, the team tested the application it creates a model to 50 000 cars in motion, showing that the car can use it to get to any place in the city twice as fast and consumes about 20 percent. less fuel than using the traditional solutions for navigation. Of course, the application is more effective the more people use it - the inventor admitted that in order to optimally operate in the city, must be used about 10 percent. drivers.
Greenway application has already been tested on several dozen smartphones in Munich and received positive reviews from drivers using it. Greenway Team, as they called her creator, also received a $ 10 000 prize at the Microsoft Imagine Cup competition in July. Greenway runs on smartphones running the Windows Phone operating system, and now the developers are developing the systems version of iOS (iPhone) and Android.


でも発生するかもしれないもの - ドイツから3人の生徒が車の経路、燃料消費量と混雑回避を最適化することができるスマートフォン向けアプリケーションを開発してきました。アプリケーションは、今日使用され、任意のスマートフォンのオペレーティングシステムで動作するので、いわゆるグリーンウェイは、 - 技術レビューを告げた。
クリスチャンBrueggemannaの指導の下で3人の学生チーム、理学部ビーレフェルト、ドイツの数学は、スマートフォン向けアプリケーションを開発しました回避交通渋滞や都市の車やバイクの高速移動を可能にする。
そのようなWazeとGoogle Mapsのようなソリューションを使用して、トラフィック監視アプリケーションは、新しいものではありません。 SMSなどやモバイルオペレータのネットワークからの情報に基づいて、さらには地元のラジオ局から、どのように彼らはショーストッパーとGoogleマップから、または独自のナビゲーションシステムと例えば派生マップを作成する領域を決定それを避ける。
しかし、ドイツの学生が開発したグリーンは、異なる原理で動作する - など先週などの履歴データをダウンロードすることにより、アプリケーション、渋滞など旅程の車の中で形成された状態は、彼らがされている可能性があった "ボトルネック"を避けるために。
標準およびネイティブモードグリーン - グリーンウェイは、2つのモードで動作します。標準モードでは、アプリケーションは渋滞を避けサイトに到達するために、できるだけ早く示しています。このモードでは、トラフィック、移動時間と燃焼される燃料の量をバイパスに関してアプリケーショングリーンルートを最適化します。このモードでは、サーバと、30秒ごとに通信し、それはまだ車両が現在置かれているとどのようなルートは、任意の時点で最適となる場所を決定するためにGPSのデータが一覧表示されます。
それは同時に渋滞せずに彼女の車を運転することができるときは、このモードは、リモートでも "容量"と呼ばれ、通りをすなわち。それは、その長さ、脇道や交差点の数とそれらの支配者のための速度制限に比例します。 Greenwayユーザーは常に同じ経路で同時にヒットするのではなく、ネットワークに接続されていて、同じトラフィックが発生することはありません。あなたも、誤ってキャ​​ップをヒットした場合、アプリケーションは、彼にそれから撤退する最適なルートを表示します。
彼はキリスト教のBrueggemannテクノロジーレビュー、チームはそれが車が2倍高速に都市内の任意の場所に到達するためにそれを使用できることを示し、動きの50 000の車へのモデルを作成し、約20%消費するアプリケーションをテストしたと述べた。ナビゲーションのための従来のソリューションを使用するよりも少ない燃料。もちろん、アプリケーションがより多くの人々がそれを使用し、より効果的です - 発明者が最適な街で動作させるために、約10%を使用しなければならないことを認めた。ドライバ。
グリーンウェイアプリケーションは既にミュンヘンの数十のスマートフォン上でテストし、それを使用してドライバから肯定的な評価を受けてきた。グリーンチーム、彼らは彼女のクリエーターと呼ばれるとしても、月にマイクロソフトイマジンカップ大会で10ドル000賞を受賞しました。グリーンウェイは、Windows Phoneオペレーティングシステムを実行してスマートフォン上で実行され、今では開発者は、iOS(iPhone)とAndroidのシステムのバージョンを開発しています。


来自德国的三年级学生开发的应用程序的智能手机,可以优化车的路线,燃料消耗和避免网络拥塞 - 即使是那些可能会产生。绿道,所谓的,因为应用程序将与目前使用的任何操作系统的智能手机 - 对技术审查。
一个队由三名学生组成的的基督教Brueggemanna方向下的,德国Universitat比勒费尔德的,数学的智能手机开发的应用程序,可避免交通拥堵和快速移动的汽车或摩托车在城市。
交通监控应用中,使用的解决方案,如Waze的和谷歌地图是什么新的东西。基于信息,如短信或移动运营商的网络中,甚至从当地的广播电台,确定的区域中,他们创造了一个显示塞,例如派生的地图,谷歌地图或与自己的导航系统,如何避免它。
然而,林荫道,由德国学生开发的工作在不同的原则 - 应用程序下载历史数据,如上周,形成交通堵塞,所以行程车的状态,以避免在他们本来的“瓶颈”。
林荫道工作在两种模式 - 标准模式和本地模式林荫道。在标准模式下的应用程序显示了尽快到现场,避免交通拥堵。在这种模式下,优化应用林荫道路线的,绕过交通,旅行时间和燃烧的燃油量。在这种模式下,它与服务器通信,每30秒,它仍然列出了GPS数据来确定的车辆的当前位置和路由在任何给定的时间将是最佳的。
这种模式也被称为到远​​程“能力”,即在街道,能够同时开她的车不拥挤的交通。这是它的长度,侧的街道和路口和速度的限制,为他们的统治者的数量成正比。林荫道用户都连接到网络,而不是打在相同的时间相同的路线,不会导致同样的交通。如果您不小心碰到了上限,应用程序将显示他退出的最佳途径。
他说基督教布吕格曼技术审查,团队测试了50辆汽车在运动,它创建了一个模型,显示,汽车可以用它来在城市的任何地方快一倍,消耗约20%的应用程序。更少的燃料比使用传统的导航解决方案。当然,更有效的应用,越来越多的人使用它 - 的发明人承认,为了以最佳的城市,必须使用10%左右。驱动程序。
林荫道的应用程序已经过测试,在慕尼黑几十个智能手机,司机使用,并得到了积极的评价。林荫道队,他们叫她的创造者,也获得了1万美元的奖金,在微软创意潜能杯的比赛在7月。林荫道上运行,运行Windows Phone操作系统的智能手机,现在的开发商正在开发的iOS(iPhone)和Android系统版本。


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