Thursday, August 30, 2012

News from the world looked for on YouTube


From published on Monday in the U.S. research shows that YouTube is the largest information platform, which date back to more and more users are material witnesses after the world's major events and natural disasters.
American organization Project for Excellence in Journalism at Washington's analytical center Pew Research Center presented the results carried out over 15 months of research the most popular videos on YouTube. As follows from the observation, this service is a dynamic platform where professional journalistic mix of information published by ordinary users.
It is the materials from individual service users make up one third of most viewed videos on YouTube.
The most popular event on YouTube from January 2011 to March 2012 (the audit period) was the Japanese earthquake and tsunami, and among the most played videos of the disaster - materials derived from security cameras, news and Japanese coast guard vessels.
Other popular events were watched on YouTube, among others elections in Russia, the unrest in the Middle East or ship Costa Concordia accident in Italy.
The authors draw attention to the issue of the authenticity of videos distributed on YouTube. Although the site contains guidance on how to create handouts that they are not always followed, and movies begin to circulate the web, despite its uncertain sources.


米国の研究では、月曜日に公表からYouTubeは、世界の主要なイベントや自然災害後の材料の証人である、より多くのユーザーにさかのぼる最大の情報プラットフォームであることを示す。
ワシントンの分析センターピューリサーチセンターでジャーナリズムの卓越性のためのアメリカの組織·プロジェクトは、研究の15ヶ月、YouTubeで最も人気のあるビデオにわたって実施結果を発表した。観察から次のように、このサービスは、通常のユーザーが公表した情報の専門ジャーナリズムの混在ダイナミックなプラットフォームです。
それは、個々のサービス利用者からの材料が​​YouTubeで人気の動画の3分の1を占めています。
2011年1月から2012年3月にYouTubeで最も人気のあるイベント(監査期間)は、日本の地震と津波だった、との間で最も災害の動画を再生 - 材料は、防犯カメラ、ニュース、日本の沿岸警備船に由来する。
他の人気イベントは、とりわけ、YouTubeで見ていたロシア、中東やイタリア船コスタ·コンコルディアの事故で不安の選挙。
著者らは、YouTubeで配布ビデオの信憑性の問題に注意を喚起する。サイトでは、彼らが常に続き、映画はその不確か源にもかかわらず、ウェブを循環し始めていないことを配布資料を作成する方法についてのガイダンスが含まれていますが。


周一公布的美国研究显示,YouTube是最大的信息平台,该平台可以追溯到越来越多的用户是世界上主要的事件和自然灾害后的重要证人。
美国组织分析中心在华盛顿的皮尤研究中心卓越新闻项目提交的结果进行了超过15个月的研究最流行的视频在YouTube上。从观察,这项服务是一个动态的平台,专业的新闻组合的普通用户发布的信息。
它的材料,从个性化服务用户的三分之一在YouTube上观看次数最多的视频。
从2011年1月至2012年3(审计期间)在YouTube上最流行的事件是日本大地震和海啸,其中播放次数最多的视频的灾难 - 来自安全摄像机,新闻和日本海上保安厅的船只。
其他受欢迎的活动,其中包括在YouTube上观看在俄罗斯,在中东地区的动乱或船舶哥斯达黎加康科迪亚意外在意大利的选举。
作者提请注意的问题分布在YouTube上的视频的真实性。虽然该网站包含指导如何创建讲义,他们并不总是接踵而至,电影开始流通网络,尽管其不确定性的来源。


No comments:

Post a Comment