The largest smartphone market in the world is China, which in 2Q2012 seized for himself more than 25% share - tells Canalys. This has been achieved thanks to the local producers.
In 2Q2012 the market hit 158.3 million smartphones - according to estimates from Canalys. 27% of them, or more than 42 million, went to China, giving the indigenous market for first place in the ranking. On the second were the U.S. with a share of 16%.
The result in China was made possible by local manufacturers such as ZTE (second place), Lenovo (third) and Huawei (fourth). Within a year, their sales increased by, respectively, 171%, 2665% and 252%. All Chinese manufacturers sold at that time 25.6 million smartphones.
According to Canalys, the reasons for such a large share of local producers a few. Their actions are characterized by the speed of response to changes in the local market and understanding the needs of its consumers. In addition, during the year, they put a lot of effort when it comes to promotion and awareness of their brands. Not without significance is also to contract with providers to help them sell their products.
In the queue waiting for the other Local manufacturers of smartphones, such as the Oppo, K-Touch and Gionee. Currently, they sell their products primarily on the free market, but now they look around for a similar strategy, which brought the popularity of larger rivals.
The undisputed leader when it comes to the operating system is Android, which was in 2Q2012 to 81% of all smartphones sold in China.
世界最大のスマートフォン市場でのシェアは、2Q2012自分自身のために25%以上を押収した中国、です - Canalys社に指示します。これは、地元の生産者のおかげで達成されています。
2Q2012で市場が1.583億スマートフォンを打つ - Canalys社からの推計による。 27それらの%、または42万円以上は、ランキングで1位のために先住民の市場を与え、中国に行ってきました。第二に米国は16%のシェアを獲得しました。
中国での結果は、ZTE社(2位)、レノボ(3位)とHuawei(第四)などのローカルメーカーによって可能となった。年以内に、その売上高は、それぞれで171パーセント、2665パーセントと252パーセントの増加となりました。すべての中国の製造業者は、その時点で2560万スマートフォンを販売しました。
Canalys社によると、地元の生産者のいくつかのような大規模なシェアの理由。彼らの行動は、ローカル市場の変化への対応の速さと消費者のニーズを理解することによって特徴付けられる。それが彼らのブランドの推進と意識することになるとまた、年度中に、彼らは大変な努力をする。意義なしで彼らの製品を販売するためにプロバイダとの契約にもありません。
そのようなOPPO、K-TouchとGioneeとしてスマートフォン、他のローカルメーカー向けにキュー内で待機している。現在、彼らは主に自由市場で自社製品を販売しますが、今、彼らは大きなライバルの人気をもたらした同様の戦略を見て回る。
それは、オペレーティングシステムに付属していないリーダーは、中国で販売されるすべてのスマートフォンの2Q2012〜81%であったアンドロイドです。
中国在世界上是最大的智能手机市场,在2Q2012检获超过25%的市场份额为自己 - 告诉Canalys的。这已经实现了本地生产的感谢。
2Q2012的市场规模达到1.583亿智能手机 - 根据从Canalys的估计。 27%,或超过42亿美元,到了中国,给本土市场中排名第一的位置。关于第二个是美国的16%的份额。
结果在中国本地制造商,如中兴通讯(第二位),联想(第三)和华为(四)。在一年之内,他们的销售增长,分别为171%,2665%和252%。当时销售2560万部智能手机的所有中国制造商。
根据Canalys的,这样一个大的份额的本地生产几个原因。他们的行动是在当地市场变化的响应速度和理解消费者的需求特点。此外,在这一年中,他们投入了大量的精力,当它涉及到推广和宣传自己的品牌。并非没有意义,也与供应商签订合同,以帮助他们销售的产品。
在队列中等待其他本地制造商的智能手机,如OPPO,天宇和金立。目前,他们主要是在自由市场上出售自己的产品,但现在,他们环顾四周,类似的策略,带来更大的竞争对手的普及。
无可争议的领导者,当它涉及到的操作系统是Android,这是在中国销售的所有智能手机中在2Q2012,以81%。

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