Thursday, September 13, 2012

My Phone? Do not you dare even touch it!


Mobile phone users would like strict regulations on data security and privacy. Do not respond, however, when mobile operators are breaking the rules - U.S. researchers say.
The smartphones are many important and often critical data - pictures, emails, videos, texts, application data, GPS data, or data from the browser. These are important things for both the owner of the smartphone, as well as for marketing and advertising companies, application developers, and sometimes uniformed services or even criminals.
A team of researchers from the University of California under the direction of Dr. Jennifer M. Urban examined in May of this year, knowledge of the rules of privacy preservation in the 1200 owners of landline and mobile phones scattered around the United States. The researchers found that between the declared and desired data security, customs and daily phone users is a clear difference.
According to the survey, the majority of mobile phone users would not want anyone to have access to contained data on it - even if it would be a representative of law enforcement officers, and the owner of the smartphone was a criminal. As much as 78 percent. respondents said that investigators must obtain a court order if you would like to crack the password, which would be protected by the criminal smartphone, 76 percent. believes that such a warrant is needed to search your phone, even if it is not password protected.
More than 80 per cent. interviewed did not want to mate or co-worker had any access to the phone - even if it was to inform relatives about the incident - and 50 percent. could not access my phone even closest friend.
According to 70 percent. mobile operator respondents absolutely should not grant access to the data on the performance of your network phone, to third parties, especially marketing. Opposite view was only 8 percent.
Even in the case of social networking applications, 51 percent. respondents said that they should not have access to the phone book on your mobile phone or smartphone to suggest the owner of the new contacts, 75 percent. Internet does not agree to access the phone book coupon applications, offering discounts that they can offer discounts to people in your contact list.
However, in reality millions of owners of mobile phones and smartphones can be convinced even the most primitive advertising and easily access their data. As noted by Dr. Jennifer M. Urban, often they do not know to whom and where the data goes and what really shared.
The representatives of the law does not bother about any court orders, breaking the security on mobile phones and smartphone belonging to the arrested or even detained. It is, according to researchers at the University of California, described the situation as "typical".
On the other hand, despite prohibitions, mobile operators provide data to third parties - often associated with them letters of agreement - which results in personalized advertising. According to the researchers, this fact is well known and visible to the owners of the cells, but does not cause their protests.
The same applies to location data - 70 percent. respondents have granted permission to display advertisements operator-dependent localized user's location. Meanwhile, phones collect location data, operators can use them freely and only technological problems should owe that still has not fully functional localized advertising services. They know about the users and do not respond to violations of their rights.
How do researchers believe the University of California, the cause of such behavior is the sense that the operator works with a stronger position and market participant protests ordinary users do not pass on a lot.


携帯電話ユーザーは、データのセキュリティとプライバシー上の厳しい規制をしたいと思います。携帯電話事業者は規則を破っている場合は、しかし、応答しない - 米国の研究者は言う。
写真、電子メール、ビデオ、テキスト、アプリケーションデータ、GPSデータ、またはブラウザからのデータ - スマートフォンは多くの重要かつ頻繁に重要なデータです。これらは、スマートフォンの所有者だけでなく、マーケティングや広告会社のための、アプリケーション開発者、そして時には制服を着たサービス、あるいは犯罪者の両方にとって重要なものです。
博士ジェニファー·M·アーバンの指導の下、カリフォルニア大学の研究チームは、米国の周りに散らばって固定電話と携帯電話の所有者は1200年で、今年の5月にプライバシー保護のルールの知識を調べた。研究者が宣言され、所望のデータセキュリティ、習慣や日常の携帯電話ユーザーの間で明確な差があることがわかった。
それは法の執行役員の代表者となる場合であっても、スマートフォンの所有者が犯罪者だった - 調査によると、携帯電話ユーザーの大半は、誰もがそれに含まれているデータへのアクセスをしたいとは思わないでしょう。 78パーセントと同じくらい。回答者は、あなたは、犯罪スマートフォン、76パーセントによって保護されるパスワードをクラックしたい場合調査官は裁判所命令を取得しなければならないと述べた。それはパスワードで保護されていない場合でも、このような令状は、お使いの携帯電話を検索するために必要であると考えています。
80%以上。それは事件について親戚に知らせるためであったとしても - - インタビューはメイトや同僚に電話へのあらゆるアクセスを持っていたくなかったし、50%となっています。でも親友私の携帯電話にアクセスできませんでした。
70パーセントによる。モバイルオペレータの回答者は絶対に第三者、特にマーケティングには、ネットワーク電話の性能上のデータへのアクセス権を与えるべきではありません。逆の見方はわずか8%だった。
でも、ソーシャルネットワーキングアプリケーション、51パーセントの場合。回答者は、新しい連絡先、75パーセントの所有者を示唆してお使いの携帯電話やスマートフォンで電話帳へのアクセス権を持つべきではないと述べた。インターネットは、彼らがあなたのコンタクトリストの人に割引を提供することができます割引を提供し、電話帳のクーポンアプリケーションにアクセスすることに同意していません。
しかし、現実には携帯電話やスマートフォンの所有者の何百万人であっても、最も原始的な広告を確信することができ、簡単に自分のデータにアクセスします。博士ジェニファー·M·アーバンで述べたように、しばしば、彼らは誰に知っていて、どこにデータが行くと本当に共有されません。
法律の代表が逮捕されたり、拘禁に属する携帯電話およびスマートフォンのセキュリティを破って、任意の裁判所の命令については気にしません。それは、カリフォルニア大学の研究者によれば、 "典型的な"として状況を説明した。
パーソナライズされた広告の結果 - 多くの場合、契約の手紙それらに関連付けられている - 一方で、禁止にもかかわらず、携帯電話事業者は、第三者にデータを提供する。研究者によると、この事実は、よく知られており、細胞の所有者に表示されますが、彼らの抗議を引き起こしません。
70パーセント - 同じ場所のデータに適用されます。回答者はオペレータに依存ローカライズされたユーザーの場所に広告を表示するための権限を付与している。一方、携帯電話は位置データを収集し、オペレータが自由に利用することができる唯一の​​技術的問題はまだ完全に機能して、ローカライズされた広告サービスをしていないことを負っているはずです。彼らは、ユーザーが知っており、それらの権利の侵害に応答しません。
どのように研究者は、カリフォルニア大学は、そのような行動の原因は、オペレータが、普通のユーザーが多くに合格しない強い立場と市場参加者の抗議で動作するという意味であると信じています。


手机用户希望数据安全和隐私的严格规定。不要回应,但是,当移动运营商正在打破规则 - 美国研究人员说。
智能手机的许多重要的和经常的关键数据 - 图片,电子邮件,视频,文本,应用程序数据,GPS数据,或从浏览器中的数据。这些都是重要的东西,无论是主人的智能手机,以及市场营销和广告公司,应用开发商,有时穿着制服的服务,甚至罪犯。
一组来自美国加州大学的研究人员的指导下,博士珍妮弗M.城市研究,今年5月,在1200分散在美国各地的固定电话和移动电话的拥有人的隐私保护规则的知识。研究人员发现,习俗和日常电话用户之间的宣派及所需的数据的安全性,是一个明显的区别。
据调查,大多数的手机用户不会希望任何人都可以访问它包含的数据 - 即使它是具有代表性的执法人员,以及拥有的智能手机是一个罪犯。多达78%。受访者表示,调查人员必须取得法院命令,如果你想破解密码,这将是受保护的刑事智能手机,76%。相信,这样的认股权证是需要搜索您的手机,即使是没有密码保护。
超过80%。采访不希望伴侣或同事有任何访问手机 - 即使它是亲戚的事件 - 和50%。无法访问我的手机,甚至最亲密的朋友。
根据70%。移动运营商的受访者绝对不应该授予访问权限的性能,网络电话上的数据,第三方,特别是市场营销。相反的观点是,只有8%。
即使是在社交网络应用程序的情况下,51%。受访者表示,他们不应该访问的电话簿上您的手机或智能手机,建议新的联系人中,有75%的所有者。互联网不同意访问电话簿优惠券申请,提供折扣优惠,在您的联系人列表中的人,他们可以提供折扣。
然而,在现实生活中,数百万业主的手机和智能手机可以相信,即使是最原始的广告和轻松地访问他们的数据。博士珍妮弗M.城市所指出的,他们往往不知道给谁,其中的数据去和真正共享。
不打扰任何法院命令的法律代表,打破甚至拘留逮捕或手机和智能手机上的安全性。这是根据美国加州大学的研究人员,形容为“典型”的情况。
另一方面,尽管有禁令,移动运营商提供给第三方的数据 - 通常与协议书 - 这导致了个性化的广告。据研究人员介绍,这其实是众所周知的,可见业主的细胞,但不会引起他们的抗议活动。
这同样适用于位置数据 - 70%。受访者已获准显示广告取决于运营商的本地化用户的位置。同时,手机收集位置数据,操作人员可以使用他们的自由,只有技术问题,应欠,仍然有功能齐全的本地化的广告服务。他们知道用户不应对侵犯其权利的行为。
研究人员认为,加州大学,这种行为的原因是这个意义上,运营商具有更强的地位和市场参与者的抗议了很多普通用户不通过。


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