Americans have invented a way as to pass safely chief complaints and demands. Using the service Tell Your Boss Anything you raked superior - at least theoretically - anonymously.
Users of TYBA outsource services to provide information to the address of a specific person. If the boss encouraged to respond to the comments, email should reach the employee. The assumption in terms of "feedback", ie notes and comments, but highly unlikely that most of the messages on the site include compliments.
This does not mean that the service allows insults colleagues. Tell Your Boss algorithm captures Anything vulgar and offensive phrases. In this case, we get a warning or even a real mail's recipient correspondence will be revealed!
A clever manager, even if it manages a large crew, it can also guess who decided to write to him - it should never be ruled out. When the situation is risky, and we can not present their allegations head during a confrontation in a normal conversation, perhaps best to write an email, then do not send it? Troubles will not, and we at least feel better.
アメリカ人は無事に主訴や要望を通過するような方法を発明した。サービスを使用することで、優れた傾斜したあなたの上司なんでも教える - 少なくとも理論的には - 匿名で。
TYBAのユーザーは、特定の人のアドレスに情報を提供するサービスを外部委託しています。上司は、コメントへの回答を求められた場合は、電子メールは、従業員に到達する必要があります。 "フィードバック"、すなわち注記およびコメントの面で仮定しますが、サイト上のメッセージのほとんどは賛辞を含む可能性は非常に低い。
これは、サービスが侮辱の同僚が許可されていることを意味するものではありません。あなたの上司のアルゴリズムは何か下品で攻撃的なフレーズをキャプチャします。知らせるこの場合において、我々は警告を受けたり、実際のメールの受信者の対応が明らかにされるであろう!
巧妙なマネージャーは、それが大きい乗組員を管理している場合でも、それはまた、彼に手紙を書くことにしましたか推測することができます - それは除外すべきではありません。状況はリスクを伴うものであるため、我々は電子メールを書くのがベストかもしれない、通常の会話の中で対決中に彼らの主張の頭を提示できない場合は、その後は、それを送信しない?トラブルがないので、我々は少なくとも良い感じ。
美国人发明了一种方法,通过安全行政投诉和要求。告诉你的老板任何倾斜的优越的 - 至少在理论上 - 匿名的服务。
用户TYBA外包服务,提供信息给特定的人的地址。如果老板鼓励他们的意见,的电子邮件应达到的雇员。假设中的“反馈”,即票据和意见,但不大可能在网站上的消息包括恭维。
这并不意味着该服务允许侮辱同事。告诉你的老板算法捕获任何粗言秽短语。在这种情况下,我们得到了一个警告,甚至将被揭示一个真正的邮件的收件人对应!
一个聪明的经理人,即使是管理大量的船员,也可以猜猜我是谁决定给他写信 - 它不应该被排除。的情况是有风险的,我们不能在一个正常的对话的对抗中展示他们的指控,也许是最好的,写一封电子邮件,然后不发呢?故障不会,至少我们感觉更好。

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