Saturday, September 1, 2012

The new version of Google consumer barometer




Consumer Barometer is a free Google service that allows you to explore and compare information on the use of the Internet and online consumer habits in 39 countries and 36 product categories. The tool is a joint initiative of IAB Europe, TNS and Google, the first time was presented in 2010
The new version contains updated data from 2012, and a convenient interface that allows you to compare them in many ways. Using the tool, you can understand how consumers use the Internet to learn about products and buy products from different categories. With the tool you can find, among others, as consumers use the Internet in 39 countries. Receive data, which show that when it comes to using the phone in Poland use them 15% of the population in the Czech Republic, 17% in Denmark to 45%. We'll find out also that the highest percentage of people with access to the Internet is in Norway, where up to 97% of the population has access to the network, is also at the forefront of New Zealand (96%) and the Netherlands (92%). Poland is in the middle (77%). Among the countries surveyed few people have access to the network in Egypt (28%). The tool also allows you to compare data between continents. Most tablet users - 15% of the population - is in Oceania, followed by Asia and the third in North America, Europe finds itself in fourth place with 7%.
Google barometer can also answer other questions, such as how consumers buy over the internet? It turns out that the biggest online sales market is the UK, where 39% of the population buying online, there are also at the forefront of the Netherlands (37%) and Denmark (36%). Are also highly Czech Republic (33%). In Poland, the online shopping uses 23% of the population, yet more than in Belgium (18%) and Italy (15%).


消費者のバロメーターでは39カ国と36の製品カテゴリーでインターネットやオンライン消費者の習慣の使用に関する情報を探索して比較することができる無料のGoogleサービスです。ツールがIABヨーロッパ、TNSとグーグルの共同イニシアチブでは、最初の時間は、2010年に発表された
新バージョンは、2012年から更新されたデータ、およびあなたは多くの方法でそれらを比較することができます便利なインターフェイスが含まれています。ツールを使用すると、消費者は製品について学び、さまざまなカテゴリから製品を購入するためにインターネットを使用する方法を理解することができます。消費者は39カ国でインターネットを使用するようにツールを使用すると、他の人の間で、見つけることができます。それはポーランドで電話を使用することになると彼らにチェコ共和国では人口の15%、45%、デンマークは17%を使用しているかを示して、データを受信します。我々は、ニュージーランド(96%)、オランダ(92%)の最前線でも、インターネットへのアクセス権を持つ人の割合が最も高いが人口の97%までがネットワークへのアクセス権を持っているノルウェー、、であることをされているかを見つけることができます。ポーランドは、中間(77%)である。調査対象国の中では少数の人々がエジプト(28%)で、ネットワークへのアクセスを持っています。また、このツールは、あなたが大陸間のデータを比較することができます。ほとんどのタブレットユーザーは - 人口の15%が - オセアニアにあり、アジア、北米で三番目、続いて欧州が7%で4位に自分自身を見つけることができます。
Googleのバロメーターはまた、消費者がネット上購入方法など、他の質問に答えることができますか?それが最大のオンライン販売市場はオンライン購入の人口の39%が、オランダ(37%)、デンマーク(36%)の最前線でもある英国、であることが判明。また、非常にチェコ共和国(33%)である。ポーランドでは、オンラインショッピングでは、ベルギー(18%)、イタリア(15%)よりもまだ、人口の23%を使用しています。


消费指数是一个免费的谷歌服务,可以让你去探索和对信息进行比较,使用互联网和在线消费习惯的39个国家和36个产品类别。该工具是一个IAB欧洲,TNS和谷歌的联合倡议,首次提出了在2010年
新版本包含更新后的数据,从2012年和方便的接口,它允许你在许多方面对它们进行比较。使用这个工具,你可以了解消费者如何使用互联网来了解产品和购买产品的不同类别。使用的工具,你可以发现,其中包括在39个国家的消费者使用互联网。接收数据,这表明,当涉及到使用手机,波兰15%的人口在捷克共和国在丹麦,17%至45%。我们会发现,的最高百分比的人能够访问互联网是在挪威,哪里高达97%的人口拥有对网络的访问,是还处于前列的新的新西兰(96%)和荷兰(92%)。波兰是在中间(77%)。在接受调查的国家中少数人有访问网络中的埃及(28%)。该工具还允许大陆之间的数据进行比较。大多数平板电脑用户 - 15%的人口 - 是在大洋洲,其次是亚洲和第三个在北美,欧洲发现自己排在第四位的7%。
谷歌晴雨表也可以回答其他的问题,比如如何让消费者在互联网上购买?事实证明,中国最大的网络销售市场是英国,有39%的人口在网上买,也走在了前列,荷兰(37%)和丹麦(36%)。也非常捷克共和国(33%)。在波兰,网上购物使用23%的人口,但多在比利时(18%)和意大利(15%)。




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