Thursday, October 25, 2012

On Facebook you buy a gift for your friends


"X Y celebrates birthday today. Send a gift. "It can be expected that in the near future, it will look like one of the most popular functionality of Facebook - a social network will introduce the opportunity to buy the occasional gift and send it to the specified user. Everything inside the platform.
So Facebook will be a gift shop. A very large gift shop with lots of potential users, for which the contract should be simple gift - just click on information about birthdays or important event and choose a gift. Facebook donee contact to find out what address the courier will deliver a gift, for which we will pay at the time of ordering or after delivery.
The Facebook thing was not so easy enough to say that in order to introduce special gifts bought social network application in May, Karma. In addition, we had to sign a contract with hundreds of vendors and implement the system, which did not immediately act will be all over the world.
But the project has to pay, so they like and Facebook, who hopes that this can be overcome negative trend in revenues from mobile social networking applications - Facebook Gifts will be immediately available because of the level of mobile applications.
Wall Street should be happy. As a child when opening gifts.


"X、Y、今日誕生日を祝う。ギフトを送る "それは、近い将来には、それがFacebookの中で最も人気のある機能のいずれかのように見えることを期待することができる - 。ソーシャルネットワークは時折贈り物を購入し、指定したユーザーに送信する機会をご紹介します。プラットフォーム内ですべて。
だからFacebookはギフトショップとなります。契約はシンプルな贈り物であるべきであるため、潜在的なユーザーの多くは、非常に大きなギフトショップ - ちょうど誕生日や重要なイベントについての情報をクリックして、ギフトを選ぶ。 Facebookの受遺者は、宅配便は、我々は、注文時に、または出産後に支払われるために贈り物を、お届けしますどのようなアドレスを見つけるために連絡してください。
Facebookの事はために特別な贈り物は、月にカルマをソーシャルネットワークアプリケーションを購入し導入すると言うことは十分なので、簡単ではありませんでした。また、ベンダーの何百もの契約書にサインすると直ちに世界中であろう行動していなかったシステムを実装する必要がありました。
しかし、プロジェクトが支払わなければならないので、彼らは好きで、これはモバイル·ソーシャル·ネットワーキング·アプリケーションからの収益の減少傾向を克服することができることを期待しているFacebookや - Facebookのギフトためのモバイルアプリケーションのレベルですぐに利用可能になります。
ウォール街は幸せでなければなりません。プレゼントを開ける子供のよう。


“X,Y庆祝生日。送一份礼物。“可以预计,在不久的将来,它看起来像最流行的Facebook的功能之一 - 将推出社交网络的机会,偶尔买的礼物,并将其发送到指定的用户。一切都在平台。
因此,Facebook将成为一家礼品店。一个非常大的礼品店有很多的潜在用户,其合同应是简单的礼物 - 只要按一下生日或重要事件的信息,并选择一个礼物。 Facebook的受赠人,受赠人联系地址快递员将提供一份礼物,我们将在订货时或分娩后支付。
Facebook的事情也没那么容易说,为了推出特别的礼物买了社交网络应用程序在5月,噶。此外,我们与数百家厂商签订合同和实施的系统,它并没有立即采取行动,将世界各地的。
不过,这个项目的支付,所以他们喜欢和Facebook的希望,这是可以克服消极趋势的收入从移动社交网络应用 - Facebook的礼物,因为水平的移动应用程序将立即提供。
华尔街应该是快乐的。作为一个孩子,当打开礼物。


No comments:

Post a Comment