On Thursday, the official Chinese website Apple announcement came July 20 launch of the latest multi-function tablet sales of the company in China. This means that the dispute with the Chinese company for use of the trademark "iPad".
The settlement cost Apple $ 60 million and 116 days of delay in entering the Chinese market a new product the "iPad 2" for the world premiere. Since January this year, took the dispute between Apple and the Chinese company in the IT industry, Shenzhen Proview (Weiguan Keji), which was previously registered trademark "iPad". Ultimately, the Supreme Court ruled it in Guangzhou, granting ownership of the Chinese company trademark. Cover the amount of damages personally took on the CEO of Apple, Tim Cook, who for this purpose in May. Management has paid $ 75 million. Another substantial reason to pay such a high award was not. Chinese television commentators also stress the fact that it was also somewhat of an indication of the great guilty losses incurred by Apple in China - and therefore also its shareholders - due to the late release of iPad 2 It is a serious and painful financial consequences error Cook, who took over as director after the death of Steve Jobsie.
Chinese company Shenzhen Proview with his Taiwanese partner Proview Taipei registered in many countries of the world in 2001, the iPad trademark. Apple in 2009 bought the rights to use the mark from the Taiwanese company at a price of about 55 thousand. dollars. However, did not bother to ensure the full rights that still remained in the hands Proview Shenzhen. In January of this year. Apple launched an advertising campaign of a new product the iPad 2, despite warnings from the owner of the rights to the name. After a few days in an atmosphere of great scandal, the police confiscated the disputed goods from Chinese shops. The dispute was settled in matters of principle, but the details of the company on Shenzhen Proview announces further negotiations.
木曜日に、公式の中国のウェブサイト、アップルの発表は、中国での会社の最新の多機能タブレットの売上高の7月20日発売を来た。これは、商標 "アプリ"の使用のための中国の会社との紛争を意味します。
決済は、新製品の中国市場への参入で世界初演のための "iPad 2を" Appleに6,000万ドルのコストと遅延の116日。今年1月以来、AppleとIT業界、以前に商標 "アプリ"を登録した深センPROVIEW(Weiguan Keji)で中国企業との間の紛争を取った。結局、最高裁は中国の会社の商標の所有権を付与、広州でそれを支配していた。個人的にはアップル、ティム·クック最高経営責任者(CEO)で取った損害賠償の額は月にこの目的のために。をカバー経営陣は、7,500万ドルを支払った。このような高い賞を支払うために別の実質的な理由はありませんでした。によるiPad 2の後半のリリースに - そのためにも、株主 - 中国のテレビのコメンテーターもそれは多少中国にアップルが被った大きな罪を犯した損失の兆候のこともあったという事実を強調それはスティーブJobsieの死の後にディレクターとして引き継いだ真剣かつ痛みを伴う財務的影響エラー·クックです。
2001年に世界の多くの国々で登録された彼のパートナーPROVIEW台北台湾、iPadの商標権を持つ中国の会社深センPROVIEW。 Appleは2009年に約55000の価格で台湾の会社からマークを使用する権利を買った。ドル。しかし、まだPROVIEW深センの手に残っ完全な権利を確保するために気にしませんでした。今年の1月に。 Appleは名前への権利の所有者からの警告にもかかわらず、新製品iPad 2の広告キャンペーンを開始しました。大きなスキャンダルの雰囲気の中で数日後、警察は中国のお店から係争中の商品を押収した。紛争は原則の問題で決着が、深センPROVIEW上の会社の詳細は今後の交渉を発表しました。
上周四,苹果中国官方网站宣布了7月20日启动的最新的多功能平板电脑,该公司在中国的销售。这意味着,与中国公司的“iPad”的商标使用的争议。
结算成本的苹果6000万美元,116天的延迟进入中国市场的新产品的“iPad 2”的世界首演。自今年1月以来,采取了苹果公司和深圳唯冠(Weiguan副科级),中国公司在IT行业,这是以前的注册商标“iPad”的之间的纠纷。最终,最高法院裁定,在广州,授予中国公司商标的所有权。封面的赔偿金额的CEO亲自苹果,蒂姆·库克(Tim Cook),他们为此目的五月。管理层已支付7500万美元。付出这么大的奖的另一个重要原因是没有。中国电视台的评论员也强调,事实上,这是也有点表明苹果在中国伟大的有罪损失 - 因此,其股东 - 由于后期版本的iPad 2这是一个严重和痛苦的经济后果错误库克,谁接手为董事后史蒂夫·Jobsie死亡的。
中国深圳唯冠与台湾的合作伙伴唯冠台北公司于2001年,在世界许多国家注册了iPad商标。苹果在2009年购买了约55万的价格从台湾公司使用该商标的权利。美元。然而,并没有理会,以确保充分的权利,仍然留在手中的唯冠深圳。在今年1月。苹果公司推出的新产品iPad 2的一个广告,尽管警告的所有者的权利的名称。经过几天的气氛中的大丑闻,警方没收了有争议的货物从中国商店。争端解决的原则性问题,但深圳唯冠的细节,该公司在宣布进一步的谈判。
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