Eurocopter showed its new product - fast hybrid helicopter X3. Eurocopter X3 combines the advantages of helicopter and airplane: it is characterized by the possibility of making hovering and vertical take-off and landing, as well as high speed flight.
X3 apart from the driven rotor has a rotor and fixed wing propulsion. Main rotor generates lift during take-off, landing and vertical flight. During the flight to the front lift force also formed on the wings, and propeller drive unit generates an additional string, resulting in increased speed. X3 has flight characteristics that are not available in conventional helicopters: a speed exceeding 200 knots (370 km / h), short-time and high maneuverability climb at high speeds. X3 has already received the maximum speed 232 knots (430 km / h) using the power of the engine at 80 percent, and the climb ratio equal to 5 500 feet per minute (27.9 m / s).
X3 is equipped with two turbo shaft engines driving five splenius rotor and two propellers installed on short-span wings. The rotational speed of the rotor and propeller can be controlled to a large extent, which can reduce noise levels by flying at low altitude ("silent" mode).
X3 emits low levels of vibration compared to helicopters currently available on the market, without the need for active or passive damping system. Inventories power during hovering and slow speeds are much higher than in comparison with conventional helicopters, which means greater safety - especially in the case of failure of one engine.
Due to the high rate of climb and descent X3 can perform takeoffs and landings at an optimized circuit in order to reduce the noise level experienced by people on the ground. With its streamlined, aerodynamic shapes during flight at high speed X3 uses less fuel per mile than conventional helicopters, the latest generation.
So far confirmed flights made operational capabilities X3, with excellent ability to perform the tasks of civilian and military.
速いハイブリッドヘリコプターX3 - ユーロコプター社は、新製品を示した。ユーロコプターX3はヘリコプターと飛行機の利点を組み合わせた:それは、ホバリングや垂直離着陸、ならびに高速飛行を作る可能性を特徴としている。
X3は離れて従動ロータから回転子と固定翼の推進力を持っています。メインローターは離陸、着陸および垂直飛行中に揚力を発生させる。また翼の上に形成されたフロントの揚力、プロペラ駆動ユニットへの飛行中に増加スピードで、その結果、追加の文字列を生成します。 200ノットを超える速度(毎時370キロ)、高速で短時間·高機動性の上昇:X3は従来のヘリコプターでは利用できない飛行特性を持っています。 X3は既に最高速度の232 80%でエンジンのパワーを使ってノット(毎時430キロ)と、1分あたり5 500フィート(27.9メートル/秒)に等しい登る比を受けています。
X3は5板状筋ローターと短期スパンの翼にインストールされた2つのプロペラを駆動する2つのターボシャフトエンジンが装備されています。ローターやプロペラの回転数が低高度( "サイレント"モード)で飛行して騒音レベルを低減することができる大規模な範囲に制御することができます。
X3はアクティブまたはパッシブ制振システムを必要とせずに、現在市販されているヘリコプターに比べて振動の低レベルを発する。特に1つのエンジンの故障の場合に - ホバリングと低速時の棚卸資産力がより高い安全性を意味し、従来のヘリコプターに比べて、よりもはるかに高い。
上昇と下降の速度が高速なためにX3は地上の人々が経験した騒音レベルを低減するために最適化された回路で離着陸を行うことができます。 X3は従来のヘリコプター、最新世代よりもマイルあたりの少ない燃料を使用し、高速で飛行中に合理化され、空気力学的な形状を持つ。
これまでに確認された便は民間および軍事のタスクを実行するための優れた能力を持つ、運用能力はX3た。
欧洲直升机公司展示了其新产品 - 快速混合直升机X3。欧洲直升机公司的X3直升机和飞机相结合的优势:它的特点是悬停和垂直起飞和着陆,以及高速飞行的可能性。
X3的驱动转子的转子和固定机翼的推进。主旋翼产生升力,在起飞,降落和垂直飞行。在飞行过程中的上也形成的翅膀,和螺旋桨的驱动单元的前升力产生一个额外的字符串,从而导致增加的速度。 X3有飞行在传统的直升机所不具备的特点:速度超过200节(370公里/小时),时间短,在高速行驶时的高机动性爬升。 X3已经获得了最大速度232节(430公里/小时),使用的发动机的功率在80%,与爬升率等于每分钟5 500英尺(27.9米/秒)。
X3配备两个涡轮轴发动机驱动5夹肌转子和两个螺旋桨上安装短跨度翅膀。的转子和螺旋桨的旋转速度可以控制大的程度上,这可以减少通过飞行在低海拔高度(“静音”模式)的噪音水平。
X3发出低能级的振动相比,目前市场上可用的直升机,而无需主动或被动阻尼系统。存货功率期间悬停和速度变慢,是远高于比较,与常规的直升机,这意味着更大的安全性 - 特别是在一台发动机的故障的情况下。
由于爬升和下降率很高,,X3可以执行起飞和降落在一个优化的电路,以减少地面上的人所经历的噪音水平。其流线型,X3使用较少的燃料,每英里,比传统的直升机,最新一代的高速飞行时的空气动力学形状。
到目前为止,确认航班X3的业务能力,出色的能力,执行民用和军事任务。
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