Friday, August 31, 2012

O2 apologizes for the inconvenience to the network and offer compensation


O2 UK has apologized for the inconvenience to the network and offered compensation to all affected users.
11th July at the O2 was a failure, which in a few hours deprived of selected clients the network. Now O2 apologizes for the inconvenience and offering compensation to its customers.
Subscription customers who are affected by a failure, you will receive a discount on a subscription of 10%, ie for 3 days without network connectivity. Discount will apply to subscription for July and will be shown in their accounts in September.
Customers will receive a card services 10% more of the first charge in September.
In addition, all customers will receive a coupon operator of 10 pounds. They will be able to use it to shop for any service provider.


O2 UKは、ネットワークへの不便を謝罪し、影響を受けるすべてのユーザーに報酬を提供してきました。
第11回O2での7月には数時間で選択したクライアントのネットワークを奪わ失敗だった。今すぐO2は顧客に不便や公募補償に対して謝罪。
障害の影響を受けているサブスクリプションのお客様には、あなたは、ネットワーク接続なしで3日間すなわち、10%の加入割引を受け取ることになります。割引は7月のサブスクリプションに適用され、9月に自分のアカウントに表示されます。
お客様は、9月の最初の充電の10%以上のカードサービスを受け取ります。
加えて、すべてのお客様が10ポンドのクーポンオペレータを受け取ることになります。彼らは、任意のサービスプロバイダのために買い物をするためにそれを使用できるようになります。


O2英国公司的网络造成的不便道歉,向所有受影响的用户提供补偿。
第11月在O2是失败的,在几个小时内被剥夺了选定的客户端网络。现在O2的不便,赔偿其客户道歉。
受故障影响的认购客户,您将获得10%的认购折扣,即连续3天没有网络连接。折扣将适用于7月认购,并将于9月在自己的账户。
客户将收到一张交通卡服务的9月第一次充电在10%以上。
此外,所有客户都将得到10英镑的优惠券运营商。他们将能够用它来购买任何服务供应商。


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