According to the latest Consumer Satisfaction Index (American Consumer Satisfaction Index) published annually in the United States shows that Americans are far more satisfied with Google+ than Facebook. In short, using, for falls, but more and more of their portal nervous. Overall ACSI indicates that it is not bad: up to 69 percent of the 80,000 residents of the United States questioned the use of the well-assessed social media sites. This is just one percentage point less than in 2011. However, it is broken down to look at specific sites.
The best performer was debuting in the statement Google+ evaluated positively by almost 4 out of 5 Americans. Similarly, enjoys a good reputation just Wikipedia. YouTube also is rated good (73% satisfied), Pinterest across the sector average (69%) and Twitter slightly below average (64%). Meanwhile, the ubiquitous Facebook has collected only 61 percent satisfied users. The biggest, so the most controversial - the county. However, compared to the previous year, the percentage of affirming the ratings fell more than 7 per cent (from 66 per cent. Satisfied in 2011), which should give food for thought.
One poll does not give any answer to the question of whether the climate deteriorated around Facebook, for example, as a result of the scandal with the debut on the stock exchange and the controversial privacy policies (or lack thereof) on the portal, or the experience of use is worse. Perhaps it is satiety, so newcomers are judged more favorably?
米国では毎年公開される最新の消費者満足度指数(アメリカの消費者満足度指数)によると、アメリカ人がFacebookよりGoogle+を持つはるかに満たされていることを示しています。要するに、滝のため、使用していますが、神経質な、ポータルのより多くの。全体のACSIは、それが悪いわけではないことを示しています:最大アメリカ合衆国、80,000住民の69パーセントによく評価ソーシャルメディアサイトの使用に疑問を呈した。これは2011年に比べてわずか1%ポイント未満です。しかし、特定のサイトを見て分解される。
ベストパフォーマーはほぼ45アメリカ人のことで積極的に評価文Google+でデビューした。同様に、ウィキペディアだけで良い評判を楽しんでいます。 YouTubeはまたセクター平均(69%)とわずかに平均以下のツイッター(64%)を越えPinterest、(73%満足して)良いと評価されています。一方、ユビキタスFacebookは唯一の61パーセント満足するユーザーを集めている。そう、最大の最も物議を醸す - 郡。しかし、前年に比べ、格付けを肯定の割合が(66%から、2011年に満足)以上7%下落し、思考の糧を与えるべきである。
1回のポーリングでは、気候がFacebookの周りに、例えば、証券取引所でデビューし、ポータル上の論争のプライバシーポリシー(またはその欠如)とのスキャンダルの結果として悪化し、または使用経験が悪化しているかどうかの質問への答えを与えるものではありません。おそらくそれは満腹なので、新規参入者は、より好意的に判断していますか?
根据最新的消费者满意度指数(在美国每年公布的美国消费者满意度指数)显示,美国人比Facebook与谷歌的远不止是满意。总之,使用,跌倒的,但是越来越多的他们的门户紧张。整体ACSI表示,这是不坏:高达69%的美国的80000居民质疑的评估社交媒体网站的使用。这是比2011年减少一个百分点。然而,它被分解,在特定的网站。
表现最好的是首次亮相在声明中了Google+的5个美国人中,近4正面评价。同样地,享有良好的声誉,维基百科。 YouTube也被评为良好(73%满意),Pinterest的整个行业的平均水平(69%)和Twitter稍低于平均水平(64%)。同时,无处不在的Facebook已经收集了只有61%的满意用户。最大的,所以最有争议的 - 县。然而,相较于上年同期,肯定收视率的百分比从66%下降超过7%(在2011年支付),应深思。
一项民调并没有给任何答复是否对气候恶化,围绕Facebook,例如,作为一个结果的丑闻登场的证券交易所和在有争议的隐私政策(或缺乏)的门户网站上,或在经验使用更糟糕的是问题。也许是产生饱腹感,所以新人的判断更有利呢?
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