The data presented today by Strategy Analytics shows that a good reception Nokia Lumia 900 does not significantly influence the market share of smartphones with Microsoft. At least in the United States.
In this year of 123 million devices, which estimated there will be sold, only 4 percent. will operate under the control of the operating system from Redmond. In comparison with the previous year will increase by 1.5 million units, but it is still not enough if you want to compete with Android and iOS. This is not good news for Nokia, which put everything on Windows Phone in the hope that it manages to "demystify" the American market and regain the lost position as a global leader in mobile phones. Finnish manufacturer has to present tomorrow its financial results for the first 2 quarters of this year. Comparison of the results from the sale of mobile smartphones with Symbian and Windows Phone will be very interesting not only for the management of Nokia and Microsoft. Meanwhile, Strategy Analytics analysts believe that 4 percent. market share is a pretty good result: - We believe that four percent is a goal that can be achieved. If only Nokia will provide hundreds of thousands of additional facilities to the United States this year, it will be achieved. - Neil Mawston, Executive Director of Strategy Analytics believes that Windows Phone has some potential, but Microsoft has introduced support for multi-core processors, improved Marketplace and expand the range of available phones. The latter, however, is dependent on consumer interest in this platform.
Mawson is yet one piece of advice for Microsoft: "consider reducing the license fees levied on handset manufacturers." Idea for manufacturers interested in good, though at times the free Android does not need to be hit.
Strategy Analytics社が本日発表されたデータは、良好な受信ノキアLumia900がかなりマイクロソフトとスマートフォンの市場シェアに影響を及ぼさないことを示しています。少なくとも米国インチ
推定1.23億デバイスの今年は、わずか4%が販売されます。レドモンドからオペレーティングシステムの制御下で動作します。前年との比較では150万台に増加しますが、AndroidとiOSに対抗したい場合、それはまだ十分ではないでしょう。これはアメリカの市場 "を分かりやすく説明する"と携帯電話の世界的リーダーとしての地位を失って取り戻すことに成功することを期待して、Windows Phoneですべてを置くノキアにとっては良いニュースではない。フィンランドのメーカーが明日、今年の最初の2四半期の決算を発表しなければならない。 SymbianやWindows Phoneとモバイルのスマートフォンの販売から得られた結果の比較では、ノキアとマイクロソフトの管理のためだけでなく、非常に興味深いものになる。一方、Strategy Analyticsのアナリストは4パーセントと信じています。市場シェアは、かなり良い結果です: - 私たちは、4%が達成できる目標であると信じています。唯一のノキアは今年、米国への追加的な施設の数十万人を提供する場合は、それが達成されるであろう。 - ニールMawston、Strategy Analytics社のエグゼクティブディレクターは、Windowsの携帯電話はいくつかの可能性を秘めているが、Microsoftは、改善されたマーケットプレイスをマルチコアプロセッサのサポートが導入され、利用可能な携帯電話の範囲を拡大していると考えています。後者は、しかし、このプラットフォームで消費者の関心に依存しています。
モーソンはまだMicrosoftの1つアドバイスです:良いことに興味メーカーにとって"携帯端末メーカーに課されるライセンス料を減らすことを検討して"アイデア、時には無料のAndroidがヒットする必要はありませんが。
今天提出Strategy Analytics的数据显示,一个良好的接收诺基亚Lumia 900没有显着影响微软智能手机的市场份额。至少在美国。
在今年的123万台设备,其中估计将会被出售,只有4%。从微软的操作系统的控制下运行。与上年同期相比将增加150万台,但它仍然是不够的,如果你想与Android和iOS竞争。这为诺基亚Windows Phone上,把一切希望它管理的“神秘面纱”的美国市场,夺回失去的位置,作为全球领先的手机是不是一个好消息。芬兰制造商提出明天,今年第2季度的财务业绩。从Symbian和Windows Mobile智能手机与电话销售的结果比较,不仅为诺基亚和微软的管理将是非常有趣的。同时,Strategy Analytics的分析师认为,4%。市场份额是一个相当不错的结果 - 我们相信,4%是一个可以实现的目标。如果只有诺基亚将提供数百个额外的设施,美国今年的数以千计的,它一定会实现。 - 尼尔莫斯顿,Strategy Analytics公司的执行董事认为,Windows手机有一定的潜力,但微软已经推出了支持多核心处理器,提高了市场和扩大的范围内可用的手机。后者,然而,在这个平台上依赖于消费者的利益。
莫森又是一件对微软的建议:“考虑降低手机制造商征收的牌照费。”理念的制造商有兴趣在良好的,但在时代的免费的Android并不需要被击中。
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