Digital published by the Institute of Reuters reports that young people use social networking sites as part of the news. In search of news about current issues and guided by the recommendations of friends, a sense in deciding what is important to them.
43 per cent of Britons aged 16-24 reaches the articles about current events through Facebook and similar sites. In comparison, only 11 percent of people who ended 45 years reading primarily recommended messages on social networking sites. In this age group, 33 percent of people rely primarily on search engines.
Priority of social networking as a tool for the dissemination of news leads Facebook. In the UK in this way is distributed 55 percent of the messages propagated by referring to the network, and 33 percent by mail, and 23 percent for Twitter. Google+ and LinkedIn users rarely use the service for a similar purpose.
Nothing Newman editor of the report, adds: - Every fifth of Britons questioned at least once a week recommended news content digital channels, via email ub social networking sites, but generally speaking, the Europeans approach to share messages and other forms of digital participation less enthusiastic than Americans.
Emerged among the peoples of other differences. British interest in the news related to science and technology - as much as 23 percent of Internet users reaches such texts. Less, because 19 percent read news on the economy and financial markets. The most popular topics for the residents of this country celebrities Islands and domestic policy. Meanwhile, Germany passionate about issues related to the whole inhabited the Land, and the Americans - only messages related to their city or town. The British and Germans had read a lot about the sport, and the French on art and culture. As many as 65 percent of Danes are not indifferent to what is happening in foreign policy. In comparison, less than half the population of the United Kingdom and the United States thinks about it too interesting.
デジタルロイターの研究所が発表したレポートでは、若い人たちがニュースの一環として、ソーシャルネットワーキングサイトを使用することを報告します。彼らにとって何が重要かを決定する上で意味、現在の問題についてのニュースの検索では、友人との勧告によって導か。
16から24歳の英国人の43%がFacebookと似たようなサイトを通じて時事に関する記事を達する。比較では、45年に終了した人のわずか11%は、ソーシャルネットワーキングサイトで、主にお勧めのメッセージを読んでいます。この年齢群では、人々の33%は、主に検索エンジンに依存しています。
ニュースの普及のためのツールとしてのソーシャルネットワーキングの優先順位はFacebookをリードしています。英国ではこの方法で配布されるメッセージの55%がネットワークを参照することによって伝播され、メールで33パーセント、そしてTwitterの23パーセント。 Google+やLinkedInのユーザーは同様の目的でサービスを利用することはほとんどありません。
レポートの何ニューマンエディタは、追加されます: - すべてのメールubのソーシャル·ネットワーキング·サイトを経由して、少なくとも週に推奨されるニュースコンテンツ、デジタルチャンネルを一度疑問ブリトン人の第五が、一般的に言えば、ヨーロッパ人よりも少ない熱狂的なメッセージとデジタルの参加の他の形態を共有するために近づくアメリカ人。
他の違いの人びとの間に浮上した。科学技術に関連したニュースで英国の関心 - できるだけ多くのインターネットユーザーの23%がこのような文章に達すると。未満、19%が経済と金融市場のニュースを読んだから。この国の有名人の諸島と国内政策の住民のための最も人気のあるトピック。一方、全体に関連する問題に情熱ドイツは土地に生息していて、アメリカ人 - 彼らの市や町に関連するメッセージだけを。イギリス人とドイツ人はスポーツについてたくさん読んで、芸術や文化のフランスでした。デンマーク人の多くは65%が外交政策で何が起こっているのかに無関心ではありません。比較では、英国と米国の半分以下の人口は、それについてあまりにも面白いと思います。
由该研究所发表的报告数字路透社报道说,年轻人使用社交网站的消息。在朋友的建议,在决定什么是重要的,从某种意义上说搜索当前问题的新闻和引导。
43%的16-24岁的英国人达到通过Facebook和类似的网站了解时事的文章。相比较而言,只有11%的人截至45时间读书,主要推荐在社交网站上的消息。在这个年龄组中,33%的人主要依靠搜索引擎。
Facebook的社交网络作为一种工具,新闻传播导致优先级。以这种方式分布在英国,55%的消息传播到网络,并通过邮件,33%和23%的Twitter。 Google+和LinkedIn的用户很少使用的服务,为类似的目的。
没有什么纽曼编辑器的报告,增加了: - 五分之一的英国人至少一次一周推荐的新闻内容数字渠道的质疑,通过电子邮件UB社会网络网站,但一般来说,欧洲人的方法分享的消息和其他形式的数字参与较少热情比美国人。
人民之间的其他差异出现。英利相关的科学和技术的新闻 - 多达23%的互联网用户达到了这样的文字。少,对经济和金融市场,因为19%的读取新闻。这个国家的名人群岛和国内政策的居民最热门的话题。与此同时,德国的问题关系到整个充满激情居住的土地,和美国人 - 他们的城市或城镇相关的消息。英国人和德国人已经阅读了大量的运动,法国人对艺术和文化。多达65%的丹麦人在外交政策正在发生的事情无动于衷。相比较而言,英国和美国的人口不到一半认为它太有趣了。
No comments:
Post a Comment