Sunday, September 23, 2012

40 percent. clicks on mobile ads is useless


We already know that quite a lot of clicks on the ads on Facebook generate bots. Some even say that as much as 80 percent. And what about the mobile advertising? If you look closer, is also not fun.
Lasting six weeks study conducted around the world by a German marketing platform applications called Trademob yielded surprising results - 40 percent. mobile ad clicks are worthless to advertisers.
Trademob - the agency that manages over a hundred ad networks, analyzed more than 6 million hits on mobile advertising around the world. It turned out that 22 per cent. of them were accidental and 18 percent. was in some way falsified. Overall, 40 percent. which was useless, according to their calculations, resulting in the conversion rate of 0.1 per cent .. Poorly.
8 percent. clicks are generated by the same application authors who use their servers to produce fraudulent clicks. A lot of the clicks came from botnet and is created by hiding under the banner of one another. In this way, the amount generated was 10 percent. checked by Trademob clicks.
When it comes to accidental clicks, which is also quite a lot, as much as 22 percent., Not all are the result of a large plazas operating on a small screen - many developers are often especially large banners placed alongside a relatively small share buttons. With its conversion tracking technology, Trademob was able to identify developers who have extremely low click conversion and on this basis to conclude the "accidental" clicks.
Although the sample of 6,000,000 clicks is not in any way representative, disclosed their practices are disturbing. It's not even about the questionable effectiveness of the same ads. Worse than that, it is the advertising has many developers providing their work for free. Too bad would happen if advertisers had to move their money elsewhere.


我々はすでにFacebook生成ボット上の広告のクリックのかなり多くのことを知っている。一部では、できるだけ多くの80%と言う。また、モバイル広告についてはどうですか?あなたがよく見ると、また楽しいではありません。
40パーセント - ドイツのマーケティングプラットフォームのアプリケーションによって、世界中の実施長続きする6週間の研究では、Trademobは驚くべき結果が得られたと呼ばれる。モバイル広告のクリックは、広告主に価値がありません。
Trademob - 百以上の広告ネットワークを管理する機関は、世界のモバイル広告に600万以上のヒットを分析した。それが22%あることが判明した。それらの偶然および18パーセントであった。何らかの方法で偽造された。全体的に、40パーセント。これは0.1%の転化率で、その結果、彼らの計算によれば、無用だった..不十分。
8パーセント。クリックは不正なクリックを生成するためにサーバを使用する同じアプリケーションの作成者によって生成されます。クリックの多くは、ボットネットから来て、お互いの旗の下に隠すことによって作成されます。この方法では、生成された量は、10%でした。 Trademobクリックすることによって確認できます。
。それはできるだけ多くの22パーセント、また、非常にたくさんある誤ってクリック、ということになると、すべてではない、小さな画面上で動作する大広場の結果である - 多くの開発者は多くの場合、比較的小さなシェアボタンと並んで配置され、特に大規模なバナーです。そのコンバージョントラッキング技術により、Trademobは極めて低いクリック変換を持っており、これに基づいて "偶然"のクリックを締結する開発者を識別することができた。
600万クリックのサンプルはどのような方法の代表ではありませんが、彼らの慣行が邪魔に開示される。これは、同じ広告の有効性について疑問さえありません。それよりもさらに悪いことに、それは広告が自由のために自分の仕事を提供し、多くの開発者を持っています。広告主は他の場所で彼らのお金を移動しなければならない場合も悪くは起こるでしょう。


我们已经知道了很多在Facebook上生成机器人上的广告的点击次数。甚至有人说高达80%。移动广告又是怎么回事?如果你仔细观察,也就不好玩了。
为期6周的研究在世界各地进行,由德国的营销平台上的应用程序称为Trademob取得了令人吃惊的结果 - 40%。移动广告的点击次数向广告商是不值钱的。
Trademob - 管理机构,超过一百个广告网络,分析了世界各地的移动广告点击量超过600万次。原来,22%。他们是偶然%和18%。是在虚报某种方式。总体而言,40%的受访者。这是无用的,根据他们的计算,在0.1%的转化率..糟糕的。
8%。点击所产生的相同应用程序的作者使用他们的服务器产生欺诈性点击。很多的点击是来自僵尸网络,并通过隐藏的旗帜下,彼此建立。以这种方式,产生的量为10%。检查Trademob点击。
在偶然的点击,这是也不少,高达22%。,不是所有的是一个大广场在小屏幕上的结果 - 许多开发人员都经常尤其是大型横幅放在旁边一个相对较小的份额按钮。 Trademob其转换跟踪技术,能够识别开发具有极低的点击转换,并在此基础上得出结论“偶然”点击。
虽然样本600万的点击是不以任何方式代表透露,他们的做法是令人不安的。它甚至不是相同的广告有关问题的有效性。更糟糕的是,它的广告有许多开发人员免费提供他们的工作。太糟糕了,会发生什么,如果广告客户把他们的钱投到别的地方。


No comments:

Post a Comment