Thursday, September 13, 2012

Google autonomous car is a better driver than the average American


Google has decided to be proud of - their autonomous vehicles are already on the counters in a total of almost 500,000 km. And it's no accident.
At any time, twelve such autonomous vehicle is on the road. If they are able to cope with the weather conditions, but in some cases they need more help human supervisor. Google autonomous cars are not suitable for driving on snow-covered roads can not cope well with changes in the organization of movement, but Mountain View has announced that in the future this will change. So far, in any car, there are two people, one of which is sitting behind the wheel, ready at any moment to take control of the car. So far, the car driven 500,000 km without incident, so turned out to be a better driver than the average American who has an accident on average every 265,000 km. You could, on this basis conclude that robots are already in this matter better than men - but it should be borne in mind that the Google autonomous vehicle has been tested so far only on American highways. I do not know how to be dealt with in 'extreme test' of bypass holes on Polish local roads.
In this type of testing is still plenty of time. Artificial intelligence behind the wheel of a comprehensive project for at least eight years, but very promising. Scientists believe that through independent auto on the road will fit twice as many cars as they work to communicate and maintain a smaller distance between vehicles. Improved robots will react faster than humans behind the wheel, so ensure a safer journey. They could also watch the entire car around, so you should assess the situation in a better way.


Googleが誇りに思うことを決定しました - 彼らの自律走行車は50万キロの合計のカウンターにすでに存在している。そして、それは偶然ではありません。
任意の時点で、12そのような自律走行車が道路上にあります。彼らは気象条件に対応することができますが、いくつかのケースでは、彼らが必要な場合は、より人間に上司を助ける。 Googleの自律車が雪に覆われた道路を走行するのに適していない運動の組織の変化にうまく対応することはできませんが、マウンテンビューは、将来的に、これは変更することを発表しました。これまでのところ、すべての車で、車の制御を取るためにいつでも準備ができて、ホイールの後ろに座っているそのうちの1つの人々は、そこにあります。これまでのところ、車は何事もなく50万キロを運転しますので、平均的なすべての265000キロの事故を持っている平均的なアメリカ人よりさらに適したドライバであることが判明した。しかし、それはGoogleの自律車両が唯一のアメリカの高速道路で、これまでテストされていることを念頭に置くべきである - あなたは、これに基づいて、ロボットがすでに男性よりもこの問題であると結論付けることができます。私はポーランドの地方道路のバイパス穴の"極端なテスト 'で対処する方法がわからない。
この種のテストではまだ時間がたっぷりある。人工少なくとも8年間の包括的なプロジェクトのホイールの後ろに知性が、非常に有望。科学者たちは、車両間の距離が小さいを伝え、維持するために働くように、道路上の独立した自動車を二度など、多くの車に合うと確信しています。改良されたロボットは、車輪の後ろの人間よりも速く反応するので安全な旅をお約束します。彼らはまた、全体の車の周りを見ることができるので、より良い方法で状況を評価すべきである。


谷歌已经决定引以自豪的 - 他们的自动驾驶汽车已经在近50万公里,总的计数器。这并不是偶然的。
在任何时候,12这些自主车的道路上。如果他们能够应付的天气条件,但在某些情况下,他们需要更多的帮助,人类的主管。谷歌自动驾驶汽车是冰雪覆盖的路面上行驶,不能很好地应对变化的组织运动,但不适合,山景已经宣布,在未来,这将改变。到目前为止,在任何汽车中,有两个人,其中一个是坐在后面的车轮,准备在任何时候采取对汽车的控制。到目前为止,我们的车开500000公里没有发生任何事件,所以我将是一个更好的驱动程序比一般的美国人有一个意外,平均每265000公里的。您可以在此基础上得出结论,机器人已经在这个问题上比男人更好 - 但应该牢记的是,谷歌自主汽车已经过测试,到目前为止,只有在美国的公路上。我不知道如何处理在“极限测试”的旁通孔在波兰当地的道路。
在这种类型的测试仍然是充裕的时间。人工智能方向盘后面的至少8年的全面计划,但前景十分看好。科学家们认为,通过独立的汽车在道路上,将适合的两倍多辆汽车,因为他们的工作进行沟通和保持较小的车辆之间的距离。改进机器人的反应速度比人坐在方向盘后面,因此要确保一个更安全的旅程。他们还可以观看整个汽车周围,所以你应审时度势,以更好的方式。


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