Saturday, September 22, 2012

Smartphones becoming popular


Analysts believe that already in 2013, smart phones will be half sold in the world of mobile phones. The reason for this popularity is the large number of useful applications that include, large comfortable display, the ability to connect to the Internet and the declining price - Computerworld reported.
Analysts at IHS iSuppli's leading continuous monitoring of the ICT market, developed a report on the popularity of smartphones and the mobile communications market. According to the report, quoted by Computerworld, smartphones are now among the top sellers of mobile devices, communication devices. As said Wayne Lam, an analyst at IHS iSuppli, the interest they exceed previous forecasts of analysts - even in 2011, they believed that smartphones will slowly enter the mobile communications market, and their sales have reached by 2015 50 per cent. sales of all mobile devices.
Meanwhile, IHS iSuppli present report shows that at the end of 2013 years smartphones will reach 54 percent. share of the total global mobile phone market, while in 2016 it will be a 67.4 per cent .. At present, 2,012 years will be 46 percent., And in 2011 this proportion was 35 percent. As expected Wayne Lam, in the next 3-4 years, the percentage increase in sales of smartphones will be double-digit.
Lam believes that the reason for the popularity of smartphones is their declining price, especially in the Asia-Pacific region, a large number of interesting and useful applications, the equipment offers, multimedia, are now in the standard functionalities of most of the new smartphones - even those cheaper and their construction . In the latest smartphones, most sizable, the same voice is one of the functions - and it's not the most important - and the device itself is focused on multimedia and Internet connection.
These changes will also see analysts ABI Research, claiming that smartphones are beginning to repeat evolution model notebook, sharing the office, containing only standard multimedia functionality, but with a mini-office applications such as presentations or editing text and multimedia, in which the most important are Media. Slowly, it blurs the line between high-end smartphones and tablets price. According to analyst firm IDC, in a country with an extremely large scale of mobile communications, which is China most of the shipments of new mobile phones in the second quarter of 2012 years were just smartphones. Then sent to the Chinese market when 44 million smartphones, or 51 percent. All mobile phones sold in the country.


アナリストらは、すでに2013年には、スマートフォンが半分、携帯電話の世界で売られるであろうと信じています。この人気の理由としては、便利なアプリケーションの数が多い、大きく快適なディスプレイ、インターネットに接続できるように、衰退価格です - Computerworldは報じた。
ICT市場のIHS iSuppli社の大手連続監視のアナリストは、スマートフォンの普及、モバイル通信市場に関する報告書を作成しました。 Computerworld誌に引用されたレポートによると、スマートフォンは、モバイルデバイスのトップセラーの間で今通信装置である。ウェイン·ラム、IHS iSuppli社のアナリスト、彼らはアナリストの前回予想を上回る関心が言ったように - も2011年に、彼らはスマートフォンがゆっくりと移動体通信市場に参入することを信じて、彼らの売上高はパーセント2015 50で到達している。すべてのモバイルデバイスの販売。
一方、IHS iSuppli社本報告書は、2013年の終わりにスマートフォンは54パーセントに達することを示しています。世界全体の携帯電話市場のシェアは、2016年の間に、それは67.4パーセントになります..現時点では、2012年には46パーセントになり、そして2011年にはこの割合は35パーセントであった。予想されるようにウェイン·ラムは、次の3-4年で、スマートフォンの売上高の増加率は二桁になります。
ものであっても安くて施工 - ラムは、スマートフォンの人気の理由は、特にアジア太平洋地域では、興味深く、有用な多数のアプリケーション、機器の提供、マルチメディア、新しいスマートフォンのほとんどの標準機能に今ある自分の低下価格であると考えています。最新のスマートフォンでは、ほとんどかなり、同じ声が機能の一つである - そしてそれは最も重要ではない - と、デバイス自体は、マルチメディアやインターネット接続に焦点を当てています。
また、これらの変更は、そのスマートフォンは、進化モデルのノートを繰り返し始めてオフィスを共有して、唯一の標準的なマルチメディア機能が含まれているが、プレゼンテーションやテキスト編集やマルチメディアなどのミニオフィス·アプリケーションで、最も重要であるかにあると主張して、アナリストABIリサーチが表示されますメディア。ゆっくりと、それはハイエンドのスマートフォンやタブレットの価格との間のラインをぼかします。調査会社IDCによると、中国である移動通信の非常に大規模を持つ国で2012年の第2四半期に新たな携帯電話の出荷台数のほとんどはただのスマートフォンだった。その後、中国市場への送信時4400万スマートフォン、または51パーセント。すべての携帯電話は、国内で販売しています。


分析人士认为,早在2013年,智能手机将一半销往世界手机。如此受欢迎的原因是有用的应用程序,其中包括大量的,宽大舒适的显示,连接到互联网的能力和价格不断下降 - 计算机世界报。
在IHS iSuppli公司的信息和通信技术市场领先的连续监测的分析报告,制定了智能手机的普及和移动通信市场。根据该报告,引述由“计算机,智能手机是现在最畅销的移动设备,通信设备之间的。由于IHS iSuppli公司的分析师韦恩·林表示,他们的利益超过先前预测的分析师 - 即使是在2011年,他们认为,智能手机将慢慢进入移动通信市场,其销量已经达到了到2015年的50%。所有的移动设备的销售。
同时,IHS iSuppli公司的报告显示,智能手机将在2013年年底达到54%。占全球手机市场的份额,而在2016年,这将是一个67.4%..目前,2012年将是46%。,而在2011年这一比例为35%。正如预期的那样韦恩林,在未来3-4年内,智能手机的销​​量增长百分比将达到两位数。
林认为,智能手机的普及的原因是其下降的价格,尤其是在亚太地区地区,大量的有趣和有用的应用程序,该设备提供,多媒体​​,现在的标准功能,大部分的新的智能手机 - 甚至那些更便宜和他们的建设。在最新的智能手机中,最可观的是,同样的声音的功能之一 - 它不是最重要的 - 专注于多媒体和互联网连接和设备本身。
这些变化也将看到分析师ABI研究称,智能手机都开始以重复演化模型笔记本电脑,共享办公室,含唯一标准的多媒体功能,但有一个迷你办公室应用程序,如演示或编辑文本和多媒体,在其中最重要的是媒体。慢慢地,它模糊了高端智能手机和平板电脑的价格之间的界线。据IDC分析,在一个国家,一个非常大的规模,这是中国移动通信的新手机的出货量在2012年第二季度的智能手机。然后发送到中国市场的4400万部智能手机的时候,或51%。在国内销售的所有手机。


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